۷۰ منزل اجاره‌ای در قشم پلمب شد



با توجه به شیوع کرونا و لزوم جلوگیری از ارائه خدمات به گردشگران، ۷۰ منزل که به گردشگران اجاره داده می‌شد، تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، فرماندار قشم روز یکشنبه در نشست ستاد کرونای این شهرستان گفت: تمام هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی نیز تعطیل هستند.

علیرضا نصری با اشاره به تعطیلی اسکله‌ها و مکان‌های گردشگری و مجتمع‌های قشم تا نیمه فروردین ماه سال جاری افزود: هم اکنون هیچگونه جاذبه گردشگری در قشم فعال نیست.

وی ادامه داد: همچنین با ممنوعیت ورود گردشگر از مبادی ورودی جزیره، هم اکنون گردشگر و مسافر زیادی در جزیره قشم وجود ندارد.

فرماندار قشم تصریح کرد: روز گذشته ۱۲۹ نفر از اسکله شهید ذاکری قشم وارد جزیره شدند که توسط کمیته غربالگری نیز مورد آزمایش قرزار گرفته اند.

گروه‌های مردمی در مبارزه با کرونا باید قانونمند شوند

نصری با اشاره به ایجاد برخی گروه‌های خودجوش توسط مردم برای کنترل رفت و آمدها به شهرها و روستاهای جزیره قشم گفت: هرگونه فعالیت در جاده‌های شهرستان باید رفع شود.

وی افزود: باید با هماهنگی نهادهای متولی، در برخی مبادی داخلی شهرستان، گروه‌های غربالگری ایجاد شود و با تجهیزات کامل به این امر پرداخته شود.

نصری خاطرنشان کرد: گروهای مردمی در داخل روستاها و شهرها نیز باید با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان قشم و به روش قانونمند فعالیت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها