آماده سازی 300 حوزه امتحانی در هرمزگان برای دانش آموزان پایه دوازدهم



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: ۳۰۰ حوزه امتحان نهایی برای دانش آموزان پایه دوازدهم این استان در ۲۲ منطقه آموزشی آماده می شود.

به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخایی روز شنبه درنشست ستاد مبارزه با بیماری کرونا با موضوع امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خردادماه امسال در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه می یابد.
وی بیان داشت: امسال بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر سراسر استان هرمزگان در آزمون نهایی پایه دوازدهم شرکت می کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: همراهی دستگاه های اجرایی استان با آموزش وپرورش در برگزاری امتحانات نهایی ضروری و مهم است.
وی یادآورشد: برگزاری امتحانات رشته های مختلف در روزهای متفاوت برای جلوگیری از تجمع دانش آموزان، گند زدایی وضدعفونی کردن روزانه و نصب تهویه مناسب در حوزه های امتحانی، تهیه ماسک و دستکش برای دانش آموزان، افزایش فاصله صندلی های آزمون، برگزاری کارگاه های توانمندسازی و آگاه بخشی برای برگزارکنندگان آزمون و نیز استفاده از تب سنج برای ورود دانش آموزان از مهم ترین اقداماتی است که می توان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان انجام داد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها