مدارس روستایی هرمزگان به اینترنت مجهز می شوند/حل مشکل آب و برق 235 مدرسه هرمزگان



مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: مهم ترین اولویت این نهاد در سال تحصیلی جدید مجهزکردن همه مدارس روستایی استان به اینترنت است که خدمات اینترنت از اپراتورهای مختلف در آنجا ارائه می شود.

به گزارش صبح ساحل، موسی دادی زاده سرخایی روزچهارشنبه در جمع کارکنان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس افزود: برای تحقق این هدف نیاز به ۲ هزار مودم اینترنت، رایانه و دیگر ملزومات است.
وی بیان داشت: باتوجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، باید از فضای مجازی و اینترنت به نحو مطلوبی در راستای تدریس و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره جست که نیاز است بستر لازم برای عملیاتی شدن این مهم آماده شود.
دبیر شورای آموزش وپرورش هرمزگان همچنین به برنامه شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اشاره کرد وگفت: همه مدیران و معلمان که دسترسی به اینترنت دارند باید در این سامانه ثبت نام شوند و بسترسازی برای استفاده بهینه از این ظرفیت بوجود آمده را فراهم سازند.

مشکل آب و برق 235 مدرسه هرمزگان حل شد

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: درسال گذشته مشکل ۲۳۵ مدرسه استان در خصوص مساله آب و برق حل شد و از این امتیاز بهره مند شدند.
دادی زاده سرخایی بیان داشت: پیگیر وصل انشعاب آب ۴۲ مدرسه و برق دار کردن ۶۴ مدرسه دیگر نیز در سالجاری هستیم.

درآمد آموزش وپرورش هرمزگان افزایش یافت

دبیر شورای آموزش وپرورش هرمزگان گفت: درآمد این نهاد امسال نسبت به سال گذشت از محل اجاره اماکن تملکی و شهرداری ها، افزایش ۳۷۰ درصدی داشته است.
وی یادآورشد: درآمد زایی در آموزش و پرورش باید به صورت جدی دنبال شود تا بسیاری از مشکلات حوزه های پرورشی، آموزشی و تجهیزاتی مدارس برطرف شود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها