رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در هرمزگان:

دنبال شغل دولتی نیستم



صبح ساحل، سیاسی _ رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در هرمزگان گفت : مهمترین رویکرد دولت یازدهم در هرمزگان رفع بیکاری ، اصلاح و توسعه شبکه بهداشت ، جاده های روستایی و افزایش سهم هرمزگانی ها از درآمد های ملی و آموزش عالی است.

 دکتر شهریار مشیری در نشست مطبوعاتی که در هتل همای بندرعباس و در حاشیه تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان برگزار شد تصریح کرد :توجه به توسعه زیرساخت های استان جهت کاهش بیکاری ، توسعه جاده های برون و درون شهری ، تلاش برای بازگشت و رونق کریدور شمال به جنوب از پاکستان به ایران از اساسی ترین نیاز هرمزگان است .

وی ادامه داد : شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های موجود جوابگوی نیازهای امروز مردم هرمزگان نیست و با تجهیز پلی کلینیک های مجهز هرمزگان را باید از این وضعیت نجات داد .

دکتر مشیری با ابراز تاسف از بی عدالتی در توزیع ثروت ملی به استان هایی که بیشترین نقش را درآمد کشور دارند تصریح کرد : 80درصد درآمد ارزی ایران از طریق استان های هرمزگان ، خوزستان و بوشهر تامین می شود اما سهم این استان به دو درصد هم نمی رسد.وی بیان داشت: با وجود اقدامات در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی متاسفانه سرانه قبولی هرمزگانی ها در دانشگاه های مادر و مرکز بسیار پایین است و هرمزگان فقیر ترین آموزش و پرورش و آموزش عالی را دارد.

نماینده ستاد انتخاباتی روحانی در هرمزگان تاکید کرد : دکتر روحانی باید این موضوعات را در اولویت کاری خود در هرمزگان قرار دهد و در این زمینه مشاوره های لازم  ارایه خواهد شد.

دکتر مشیری با قدردانی از امانتدار بودن فرمانداری بندرعباس گفت : انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به بهترین نحو و با کمترین مشکل برگزار شد و با همکاری خوب نیروی انتظامی مشکلی در فرایند انتخابات ایجاد نشد و ممانعتی برای ستاد ها پیش نیامد. وی افزود: در فرایند انتخابات با کمترین هزینه و تبلیغات مردم به صورت خود جوش و با صرفه هزینه های شخصی از دکتر روحانی حمایت کردند بدون آنکه در ستادهای کسی کاری به دست بگیرد یا اینکه پول و نهار یا شامی بدهد.

دکتر مشیری با اشاره فعالیت ستادهای انتخاباتی در دوران انتخابات گفت: دکتر روحانی بیشترین پشتوانه بزرگان انقلاب را دانست و متکی به پول و تبلیغات نشر و آزادانه ، و بی پروا و متعادل در مناظره ها شرکت کرد. وی ادامه داد : دکتر روحانی بدون لا بی گری و وابستگی به هیچ جناح و حزبی توانست حماسه دوم خرداد 76 را در 24خرداد رقم بزند و این در شرایطی بود که مردم نا امید و میل و رغبتی برای شرکت در انتخابات نداشتند و از سویی شرایط فعلی کشور در یک بن بست بین المللی، سیاسی و اقتصادی قرار داشت که ایجاب کرد مردم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند و با حضور در پای صندوق های برای انتخابات شایسته ای را انجام دادند.

دکتر مشیری از اقدامات دولت طی 8سال گذشته مشکلاتی ایران در صحنه بین المللی و بی ارزشی پول ایران اشاره و تصریح کرد: متاسفانه، برخی گزارش عملکرد ها با واقعیت های کشور فاصله داشت.

درآمد 750 ملیارد دلاری حاصل از نفت کجاست

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی خاطرنشان کرد : فروش نفت ایران از ابتدای فروش این ماده ارزشمند از ابتدای استخراج نفت تا زمان دولت احمدی نژاد رقمی معادل 600 میلیارد دلار بوده و مردم ایران حدود 93 سال با این درآمد زندگی کرد در حالی که میزان فروش نفت دولت نهم و دهم  حدود 750 میلیارد دلار بوده و اوضاع اقتصادی کشور اینگونه است که حال باید بگردیم این پول ها کجاست.

ورشکستگان سیاسی و معترضان به دنبال سهم خواهی هستند

دکتر مشیری در خصوص گمانه زنی ها و شایعات مطرح شده در ارایه لیست ها از طرف ستاد انتخابات دکتر روحانی تصریح کرد: هیچ جلسه ای توسط ستاد رییس منتخب مردم در هرمزگان برای انتخابات مدیران تشکیل نشده است وی با بیان اینکه این کار از وظایف ستادها نیست گفت: برخی با سوء استفاده از نام ستادها به ادارات و فرمانداری های مراجعه کرده اند و به دنبال گرفتن امتیاز هستند که هیچ کدام ارتباطی با ستادهای دکتر روحانی ندارند .

پیکره مطبوعات با دکتر روحانی بودند

رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه ایجاد آزادی سیاسی برای احزاب ، مطبوعات ، نشر و اهالی نیز و سایر آزادی های مدنی از جمله.انتظارات  این اقشار از رییس جمهور آینده است گفت: پیگیره ادارات، روزنامه ها  و سپاه هم دلشان با روحانی بود و مطبوعات فضای سیاسی را رونق دادند.

استفاده از ظرفیت بانوان در مدیریت استان

وی با بیان اینکه تفکر تبعیض بین زن و مرد در محیط کاری و در جنس اشتغال تفکر جاهلیت و فرهنگ غرب بوده تصریح کرد : از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی باید استفاده شود.

نمایندگان دولت باید همسو دولت شوید

دکتر مشیری در پاسخ به سوالی در خصوص همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا رییس جمهور آینده گفت : در زمان انتخابات هیچ یک از نمایندگان با ستاد روحانی همراه نبودند اما باید اکنون همسو با دولت باشند در غیر اینصورت مردم آنان را حذف خواهند کرد.

هیچ سمت دولتی را نمی پذیریم

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انتصابش در استانداری هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر هرمزگان استاندار دارد و بنده نیز هیچ تمایل برای فعالیت در دولت ندارم و هیچ سمتی را نمی پذیرم. گفتنی است: در پایان این جلسه لیست اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده اعلام شد و از فعالان ستادها نیز حتی مراسمی تقدیر به عمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها