آیت الله نعیم آبادی در خطبه های اولین نماز جمعه تابستان 92 بندرعباس:

به نظر می‌رسد، وزیر صنایع جوگیر شده است



صبح ساحل، سیاسی _ امام جمعه بندرعباس ضمن انتقاد از برخی از رفتارهای دولت و همچنین اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار پاسخگویی مسئولان در باب مشکلات موجود شد و گفت: دولت آینده نباید با روحانیت و مراجع دربیفتد.

 

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید با استفاده از تجربیات دولت‌های قبلی و درس‌گیری از آنها و استفاده از نیروهای متخصص و لایق کشور را در مسیر واقعی خود قرار دهد، اظهار داشت: اگر رئیس جمهوری بخواهد امور را به دست روسای و اعضای ستاد خود در استان‌های و شهرستان‌ها بدهد، امری نامناسب و نادرست است. وی با بیان اینکه برخی از رفتارها سبب آسیب وارد آوردن به روحانیت در این سال‌ها شده است، یادآور شد: دولت آینده نباید با مراجع و روحانیت در بیفتد. نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مباحثی و گفته‌هایی پیرامون تعیین زمان ظهور، انحرافات و اشتباهات دولت بود که باید گام در راه اصلاح آن برداشت، هرچند که زمان زیادی می‌برد. نعیم‌آبادی ادامه داد: حال این سئوال در ذهن بسیاری از اندیشمندان و افکار بیدار باقی مانده است که مگر مقام اجرایی ایدئولوگ است که به بیان چنین مباحثی و مباحث و موارد مشابه دامن زده است. خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه اشتباهات متعدد دولت سبب بروز گرانی‌ها و تورم در کشور شده است، اذعان داشت: مردم مدبر و هوشیار ایران با تکیه بر ایمان دینی و مذهبی خود به کشور وفادار ماندند و با امید به بهبود شرایط گام در خلق حماسه سیاسی نهادند که این امر نشان از اعتقاد و ایمان مردم به انقلاب و نظام خود دارد. وی همچنین به فرارسیدن روز صنعت و معدن در کشور اشاره کرد و ضمن انتقاد از وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در پروسه صدور مجوز فعالیت‌ کارخانه‌های فولاد در کشور و به ویژه شهرهایی همانند بندرعباس توجهی به گنجایش و ظرفیت معادن با هدف تامین مواد اولیه نشده است. به گفته نعیم‌آبادی، مجوزهای صادر شده در باب تاسیس و راه‌اندازی کارخانه‌های احیا و تولید فلزات به ویژه فولاد در سال‌های گذشته بیشتر از ظرفیت معادن است. نعیم‌آبادی که معمولا گفته‌های وی در رسانه‌ها همواره مورد توجه است، این بار نیز به زبان طنز گفت: "به نظر می‌رسد وزیر صنایع جوگیر شده" و باید به خاطر بی‌درایتی و عدم تدبیر در این مسئله و صدور این مجوزهای غیرکارشناسی مورد بازخواست قرار گیرد. 

 

  پیروزی واقعی نصیب سکاندار انقلاب شد

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات 24 خردادماه بیان داشت: تحقق حماسی سیاسی به این معنی است که پیروزی واقعی نصیب مقام رهبری شد چرا که وی به عنوان سکاندار انقلاب یک بار دیگر دشمنان و معاندان را در ایجاد خلل در روند رو به رشد انقلاب ناکام گذاشت. نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان ابراز داشت: اگر به دنبال پیشرفت کشور هستیم باید باید در هر جایگاهی هستیم به دولت جدید کمک کنیم و از کارشکنی‌ها خودداری کنیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها