فرماندار سیریک خبرداد:

۲۱۶میلیارد و ۵۰۰میلیون اعتبار برای طرح های عمرانی به سیریک اختصاص یافت



فرماندار سیریک از تخصیص ۲۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی در شهرستان سیریک خبر داد. 

 

به گزارش صبح ساحل، احمد جماالدینی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور دکتر حسین پور و درویشی کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان، سنجری و جهان الدینی بخشداران بمانی و مرکزی و مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری سیریک برگزار شد، اظهارداشت: این رقم در نظر گرفته شده از محل اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان و متوازن صندوق توسعه ملی است که به طرح‌های عمرانی سیریک اختصاص داده می‌شود.

جماالدینی اجرای طرح‌های آب رسانی به سیریک را یکی از اقدامات بسیار مهم در شهرستان سیریک برشمرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها که با مشارکت خوب مردم به منظور رفع کمبود آب شرب روستاهای سیریک در حال اجرا است.

جماالدینی بیان کرد: از مبلغ تخصیص یافته در بخش‌ها و حوزه‌های آب و فاضلاب، صنعت و معدن و تجارت، بخش کشاورزی، منابع آب، آموزش و پرورش، حمل ونقل، عمران شهر و روستا، ورزش و جوانان، آموزش عالی، گردشگری، بهداشت و درمان به منظور جهش تولید در دستگاه‌های اجرای شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی خواستار توجه ویژه و تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای بهسازی و نوسازی لوله‌های انتقال آب شهرستان سیریک شد و اظهار داشت: برای آبرسانی به شهرستان سیریک، از طریق آب شیرین کن و آبرسانی از جاهای آب راونگی به شهرهای سیریک و روستای این شهرستان در حال اجرا و تکمیل است که نیاز به بهسازی و نوسازی است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جهش تولید و با بیان اینکه وضعیت این شهرستان با توجه به نگاه ویژه استانی برای رشد و توسعه آن رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: خواسته ما از مردم و بخش خصوصی این است که به منظور توسعه شهرستان گام بردارند.

جماالدینی، با بیان اینکه کرونا بر شهرستان‌های کشور نیز تسلط پیدا کرده است، گفت: آمار مربوط به مبتلایان و بهبودیافتگان و جان باختگان ناشی از کرونا در شهرستان سیریک را به صورت روزانه رصد می‌کنیم و علیرغم کمبود تجهیزاتی، عملکرد خوبی در مهار شیوع این بیماری داشتیم، و تأمین سلامتی مردم از اولویت‌های فرمانداری است.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها