تامین برخی تجهیزات درمانی مورد نیاز هرمزگان توسط وزارت بهداشت



رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان از تامین برخی تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان هرمزگان از سوی وزارت بهداشت با پیگیری نمایندگان مجلس و تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، احمد جباری اظهار داشت: با پیگیری‌های بسیار و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان هرمزگان در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های استان تامین شد.

وی افزود: بخشی از این تجهیزات در حال حاضر تحویل گرفته شده و بخش دیگر نیز به زودی تحویل گرفته می‌شود. 

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: 15 عدد ونتیلاتور اطفال و بزرگسال پویندگان، 10 دستگاه ونتیلاتور پرتابل، تعداد 20 دستگاه مانیتور علائم حیاتی سازگان گستر و تعداد 15 دستگاه مانیتور علائم حیاتی پرتابل زاگرس پویندگان بخشی از این تجهیزات هستند. 

جباری تصریح کرد: یک دستگاه بلادگاز، 15 دستگاه تشک مواج مدار سلامت، 3 دستگاه الکتروکاردیوگرافی، 3 دستگاه شوک و 13 دستگاه پمپ سرنگ دیگر تجهیزات اهدایی وزارت بهداشت است که با تلاش نمایندگان مجلس تا این لحظه به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل شده است. 

وی ادامه داد: همچنین وزارت بهداشت هزینه 2 میلیاردی برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز بندرعباس را پرداخت کرده است و توانستیم 3 دستگاه ونتیلاتور برای لنگه و بستک هم بگیریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تهیه تخت‌های بستری و ویژه نیز با کارخانه هماهنگ شده است و تا فردا این تجهیزات نیز به استان ارسال می‌شود.

جباری با تشکر از همراهی سایر نمایندگان استان در مجلس برای پیگیری و همراهی در این زمینه اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی بخشی از این تجهیزات میان بیمارستان‌های سطح استان به صورت برابر توزیع می‌شود.

وی افزود: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان و از جانب همه نمایندگان باید از پیگیری‌های مجدانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هم قدردانی کنیم که در این مدت تلاش کردند و رایزنی‌های خوبی با وزارت بهداشت داشتند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها