4 هزار و 820 متر از جداول فرسوده شهر حاجی آباد تعویض شد



شهردار حاجی آباد از اجرای عملیات جدول گذاری و تعویض و نوسازی جداول فرسوده بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان ولایت تا میدان امیرکبیر و بلوار فردوسی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا حسن زاده شهردار حاجی آباد گفت با همت واحد عمران و شهرسازی، معابری که جداول آنها فرسوده و دچار مشکل شده بود، به منظور زیباسازی چهره شهر در حال تعویض می باشند.

وی افزود با توجه به اینکه جداول اکثر خیابان ها قدمت زیادی دارند و هر سال مبلغ زیادی جهت رنگ آمیزی آنها هزینه می شود این اقدام در جهت ارتقاء کیفی معابر و استاندارد و زیباسازی منظر شهری و همچنین کاهش هزینه های مستمر در حال انجام است.
وی در خصوص اجرای پروژه اظهار داشت نوسازی جداول فرسوده بلوار بهشتی حد فاصل میدان ولایت تا میدان امیرکبیر به طول ۱۳۰۶ متر در دو طرف بلوار و بلوار فردوسی به طول ۱۱۰۴ متر دو طرف در حال اجرا است.

شهردار حاجی آباد همچنین از طرح حصار کشی املاک مسیر اصلاحات بافت فرسوده شهری حاجی آباد خبر داد و افزود: شهرداری حاجی آباد با اجرای طرح بازآفرینی شهری در سال گذشته گامی بلند در جهت نوسازی بافت فرسوده و رفع مشکلات آن برداشته است.

در ادامه و در راستای تملک و آزادسازی معابر بافت فرسوده شهری به منظور افزایش رفاه اجتماعی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت افزایش آسایش در زندگی مردم شهرداری حاجی آباد با نگاه ویژه اقدام به حصارکشی املاکی که در مسیر اصلاحات بافت فرسوده تخریب شده‌اند نموده است.

علی رضا حسن زاده شهردار حاجی آباد در این باره گفت: پروژه حصار کشی در بافت فرسوده شهری به مساحت بالغ بر ۱۱۸۸ مترمربع اجرا شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای امنیت، رفاه اجتماعی و سهولت خدمت رسانی به شهروندان و از اولویت های شهرداری در اجرای پروژه ها در سطح شهر عنوان کرد که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها