نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رادیو امام سجاد(ع) راه اندازی شود



حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: رسانه ملی برای پوشش برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، رادیو امام سجاد(ع) راه اندازی کند.
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی » در نشست هم اندیشی برگزاری دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که به صورت مجازی در حال برگزاری است، اظهار کرد: امسال علی رغم مشکلاتی که به واسطه شیوع کرونا بوجود آمده است، تلاش ستاد برگزاری دهمین کنگره این است که برنامه هایی در شان نام امام سجاد(ع) را به دو صورت مجازی و در صورت امکان حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا کنند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه های بخش بین الملل کنگره با همکاری جامعه المصطفی، مجمع جهانی اهل بیت و فرهنگ و ارتباطات اسلامی، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم برنامه های این بخش نسبت به سال های گذشته پررنگ تر برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه بر توسعه و تقویت انعکاس رسانه ای کنگره دهم تاکید و عنوان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، آیین افتتاحیه کنگره در بندرعباس و اختتامیه در مشهد، تهران و قم برگزار شود تا هم سطح مشارکت افزایش یابد و هم بُرد رسانه ای آن بیشتر شود.
وی به معرفی برخی از برنامه های دهمین کنگره پرداخت و گفت: نشست ها، پانل های گفتگو، دوره های آموزشی ویژه طلاب، دانشجویان، فرهیختگان و فرهنگیان، نشست های پرسش و پاسخ و ... بخشی از برنامه هاست.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی همچنین از راه اندازی شبکه امامزادگان منتشب به امام سجاد(ع) در هرمزگان به عنوان امری مبارک یاد کرد و پیشنهاد داد که این برنامه در سایر استان ها نیز اجرا شود تا برنامه های ترویج سیره امام سجاد(ع) در نقاط مختلف گسترش یاید.
وی با تاکید بر اینکه با رسانه ملی هماهنگی های لازم صورت گیرد تا از ظرفیت این رسانه برای پوشش برنامه های دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، در قالب راه اندازی رادیو امام سجاد(ع) استفاده شود.
امام جمعه بندرعباس همچنین خواستار راه اندازی رسانه ای برای انعکاس برنامه های بخش بین الملل دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) شد و بیان کرد: شبکه نخبگانی در بخش های مختلف ازجمله کانون های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جمعه و جماعات، مبلغین، هیات های مذهبی، امامزادگان و مراکز فرهنگی خارج از کشور برای تبلیغ در رابطه با شخصیت امام سجاد(ع) و آثار آن حضرت در سطح کشور فعال و تقویت شود.
عبادی با اشاره به حضور پررنگ علما و اندیشمندان اهل سنت در 9 دوره برگزاری کنگره، افزود: دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در سطح کشور کمک کنند تا حضور برادران اهل سنت در کنگره امسال نسبت به سنوات گذشته تقویت شود.
وی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جامعه المصطفی و مجمع جهانی اهل بیت همچنان همانند سال های گذشته ستاد برگزاری کنگره ر یاری کنند تا برنامه های آبرومندی در سطح بین الملل برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها