شطرنج در هرمزگان

نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 



آریا طالبی از لارستان قهرمان ششمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک شناخته شد.‌
به گزارش صبح ساحل، دراین دوره از رقابت‌ها که به مناسبت هفته تعاون با حضور ۷۳ شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، خوزستان، خراسان شمالی ،بوشهر، قزوین، مازندران  در یازده دور به روش سوئیسی  به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این مسابقات آریا طالبی از لارستان با کسب ۹ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد. نیما نجفی از هرمزگان با کسب ۸/۵  امتیاز در مکان دوم ایستاد.  بنیامین علیزاده از هرمزگان با کسب ۸ امتیاز سوم شد.  مقام اول زیر ۱۸ سال را محمد صادق عطاران از اهواز ، مقام اول زیر ۱۴ سال را عرفان میرزایی از فیروزآباد و امتیاز آورترین بازیکن بانو هم غزل گوهرچین از اهوازمعرفی شد. 

 شطرنجبازان زیر ۱۴ سال 

عنوان قهرمانی هجدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال را  آرسام رجب زاده از آن خودش کرد.در این دوره از رقابت ها که با شرکت شطرنجبازان زیر ۱۴ سال استان در ۷ دور برگزار شد در پایان آرسام رجب زاده از بندرعباس با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی بهتر اول شد. رضا ذاکری از میناب با کسب ۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد. یاسان قربانی از بندرعباس با کسب امتیاز در جای سوم قرار گرفت. 
نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 

مطهره تالانه قهرمان شد

مطهره تالانه قهرمان هجدمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان شناخته شد.  در این دوره از مسابقات که  با شرکت شطرنج بازان بانو هرمزگان در پنج  دور برگزار شد در پایان مطهره تالانه از بندرعباس با کسب چهار امتیاز و پوئن شکنی بهتر عنوان نخست را به دست آورد. فرشته روشن ضمیر از بندرلنگه با کسب ۴ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد.  تبسم آسمان دره از سیریک با کسب دو  امتیاز سوم شد.
نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 

 شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان حقانی

آریا مظفری عنوان قهرمانی دهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان حقانی را کسب کرد.‌ در این دوره از مسابقات که با شرکت دانش آموزان مرکز حقانی برگزار شد  پس از پنج دور آریا مظفری دانش آموز پایه نهم ،  آرشام مظفری و  ارشیا ایزدیان دانش آموز پایه هشتم اول تا سوم شدند.‌
نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 

 شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش

هفتمین دوره مسابقات شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش برگزار شد. دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۹ شطرنج باز از شهرهای مختلف استان هرمزگان در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار شد کارن امینی از  کیش با کسب ۹ امتیاز در مکان نخست ایستاد. بردیا جهان تیغی  از کیش با کسب ۸ امتیاز عنوان دومی را کسب کرد.  علیرضا عقیدتمند از کیش با کسب ۷ امتیاز در جای سوم قرار گرفت. مقام برتر رده سنی کمتر از ۱۴ سال را  سیدامیرمحمد موسوی ، ۸ ساله از بندرعباس با کسب چهار امتیاز به خودش اختصاص داد. در پایان این مسابقات با حمایت رئیس هیات شطرنج کیش به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا شد. 
نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 

 شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان 

نهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران با حضور شطرنجبازان استان های کشور با زمان سه دقیقه و یک ثانیه پاداش در ۹ دور به میزبانی استان هرمزگان برگزارشد . در پایان این رقابت ها نادر نوروزیان از جزیره  کیش اول شد.  فرید احمدی نیا از آذربایجان شرقی در مکان دوم و  محسن چلنگری از استان تهران سوم شد. 
  نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 
  

 هجدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان 

محمد محمد زمان قهرمان هجدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان شناخته شد.‌ در این دوره از رقابت ها که  با شرکت ۲۲ شطرنجباز از استان در ۹ دور با زمان سه دقیقه برگزار شد  مقام اول را محمد محمد زمان از بستک با کسب ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۳۲ در جای نخست قرا. گرفت. مصطفی زاهدی از میناب با کسب ۷/۵  امتیاز دوم شد.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۶/۵  امتیاز سوم شد. امتیاز آورترین بانو:ریحانه محررزاده از بندرعباس معرفی شد.‌
نتایج آنلاین مسابقات اعلام شد 

 مسابقات بولت شطرنج میناب 

مسابقات بولت شطرنج میناب به صورت آنلاین  با حضور ۲۸ شطرنجباز در یازده دور با زمان یک دقیقه و یک ثانیه پاداش در ازای هر حرکت برگزار شد.
در پایان این مسابقات عادل عبدالصمدی از میناب  با کسب ۹/۵  امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.  یاسررضایی از قیروقارزین با کسب ۹  امتیاز و پوئن شکنی بهتر دوم شد و محمد محمدزمان از بستک با کسب ۹ امتیاز سوم شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها