فدراسیون بسکتبال زمان مشخص کرد

خانه بسکتبال تنها تا بیست وسوم مهرماه فرصت برای واریز ورودیه مسابقات دارد



قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در فدراسیون بسکتبال برگزارشد و تیم خانه بسکتبال تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها حریفان خود را شناخت.

 

به گزارش صبح ساحل، پس از انجام قرعه کشی این رقابت ها تیم خانه بسکتبال هرمزگان  در گروه دوم با تیم های بانوان شهر گرگان، پالایش نفت آبادان ، مولتی کافه مشهد، شورا و شهرداری قزوین، سپهرداد تهران، نوشت افزار کنکو تهران هم گروه شد.  در گروه اول نیز نامی نو اصفهان، سینام مشهد، گروه بهمن، مهرام، پاز، نارسینا و ستاد شرکت ملی گاز تهران حضور دارند.

قرعه کشی این رقابت ها در صورتی انجام شده است که‌ تکلیف تیمداری تیم خانه بسکتبال هرمزگان به دلیل مشکلات مالی مشخص نیست و سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان در این باره می گويد:  با شرایط فعلی و در صورت تداوم آن مجبور به انصراف از مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور هستیم.

هنگامه هنگام پور افزود: بازیکنانم در فصل گذشته بین ۵ تا ۱۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند،  در حالی تیم خانه بسکتبال از تمامی نیروهای بومی بهره می برد و هرسال در بین مدعیان قرار دارد پس  شایسته نیست اینچنین ورزش بانوان در سایه های بی توجهی به سر ببرد.

هنگام پور با اشاره به اینکه جلسات مستمری با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار کرده ایم، خاطرنشان کرد: تمامی دغدغه های خود را به وی منتقل کرده و وعده حل بخشی از مشکلات تا پایان هفته داده شده است.

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور با حضور ۱۴ تیم از اول آبان ماه بصورت متمرکز برگزار میشود.

البته فدراسیون بسکتبال تا ۲۳ مهرماه به چهار تیم خانه بسکتبال هرمزگان، سینام مشهد، سپهرداد و پاز تهران مهلت واریز ورودی خود را داده است که در صورت عدم پرداخت از لیگ کنار گذاشت می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها