پنج مرکز انتقال خون استان در روز اربعین آماده خونگیری از عزاداران است



مدیرکل پایگاه انتقال خون هرمزگان گفت: پنج مرکز ثابت و سیار انتقال خون استان در روز اربعین حسینی آماده خونگیری از عزاداران هستند.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر ایمان زارعی روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: پایگاه مرکزی بندرعباس حدفاصل فلکه برق تا چهارراه مرادی در روز اربعین و جمعه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب آماده خونگیری است.
وی بیان داشت: پایگاه مرکزی میناب نیز در روزهای پنجشنبه (اربعین) و جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر  و تیم سیار میناب روستای کلیوی در روز اربعین ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ از مردم خون می‌گیرند.
مدیرکل پایگاه انتقال خون هرمزگان اظهارداشت: پایگاه مرکزی بندرلنگه نیز در روز اربعین و جمعه هفته جاری از  ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر آماده خونگیری از اهداکنندگان است.
زارعی ادامه داد: مرکز خونگیری قشم نیز عصر روز اربعین ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ آماده خونگیری از عزاداران حسینی است.
وی بر اهمیت خونگیری و تامین نیازهای بیماران در این شرایط کرونایی تاکید کرد و گفت: نذر اهدای خون همزمان با سراسر کشور در این استان از تاسوعا  آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم مردم با نذر خون، نجات بخش بیماران باشند.
مدیرکل سازمان انتقال خون هرمزگان گفت: شیوع ویروس کرونا مراجعه اهداکنندگان به پایگاه های انتقال خون را کاهش داده و این زمان فرصت مناسبی برای نذر خون و نجات جان انسان‌ها به همراه دارد.
وی از اهداکنندگان خون خواست گه کارت ملی همراه خود داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها