مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از روزنامه صبح ساحل تقدیر کرد

رسانه ها بهترین ابزار برای پیگیری مطالبات کارگران هستند



مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: احقاق حقوق کارگران یکی از مطالبات به حق آنان است و رسانه ها بهترین ابزار برای تحقق این امر هستند.
"هادی ابراهیمی" در نشستی که قائم مقام مدیر مسئوول روزنامه صبح ساحل با وی داشت، ضمن قدردانی از گزارش خوب خبرنگار صبح ساحل در پیگیری مطالبات کارگران افزود: رسانه ها به عنوان ناظران عمومی با نگاه تحلیلی در حوزه کارگری بویژه در بحث ایمنی و مطالبات کارگران، این اداره کل را در راستای اهداف وزارت که همان احقاق حقوق کارگران و اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي به جامعه كار و توليد است، را یاری دهند.
وی اظهارداشت: به دفعات زیاد شاهد تاثیر گزارش های منتشر شده خبرنگاران در حوزه های مختلف از جمله پیگیری حقوق و مطالبات کارگران بوده ایم چرا که خبرنگاران در نهایت صداقت و امانت به تحقق رسالت خطیر خود در جامعه تلاش می کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه پیگیر مسایل و مشکلات و خواسته های جامعه هدف و در تلاش جهت رفع آن هستیم، اظهارداشت: برخی از مسایل که از دید پنهان می ماند خبرنگاران با نگاه تیزبین خود می توانند این اداره کل را در بهبود فرآیند خدمت رسانی و حل مشکلات مردم کمک کنند.

قائم مقام مدیر مسئول روزنامه صبح ساحل گفت: نگاه مدیریت اداره کل تعاون و کار به رسانه ها مثبت است و این مجموعه همواره پاسخگوی این رسانه بوده است.
" مهراب رشیدی" افزود: این رسانه در خصوص احقاق حقوق کارگران گزارشهایی را منتشر کرده و اداره کل تعاون و کار نیز پیگیر رفع مسایل و مشکلات آنها شده که این نشان از توجه این اداره کل به حل مسایل جامعه هدف دارد.
دارد.
وی گفت: از تمام ظرفیت رسانه ای خود برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه کار و تلاش با این اداره کل همکاری می کند.

در این جلسه از مهراب رشیدی، قائم مقام مدیرمسئول و خبرنگار روزنامه صبح ساحل تقدیر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها