با رای اعضای مجمع هیات کشتی

حسین مینا سکاندار هیات کشتی هرمزگان شد



حسین مینا سکان هیات استان را به دست گرفت.

به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخابات هیات کشتی استان هرمزگان به ریاست محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان بر گزار شد و حسین مینا با ۱۵ رای به مدت چهار سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.  امیاری در مجمع انتخابات هیات کشتی استان هرمزگان  اظهار داشت : کشتی ورزش اول ملی ماست و از اهمیت زیادی برخورداراست و باید توجه زیادی به زیرساخت آن بشود.

وی با تاکید بر شناسایی استعدادهای کشتی اظهار داشت: هیات‌های استانی بازوان اداره کل و فدراسیون کشتی برای شناسایی و پرورش استعدادها در مناطق مختلف کشور هستند. وی با تبریک به حسین مینا درانتخابش به عنوان ریئس جدید هیات کشتی استان گفت : ریئس هیات با ایجاد هماهنگی با اعضای هیات و پیشکسوتان برنامه های خودرا به پیش ببرد. 

امیاری با اشاره به حرکت های صورت گرفته در کشتی هرمزگان، به ظرفیت‌های اقتصادی  استان اشاره کرد افزود: باید از آن ها برای گسترش این رشته بهره برد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان این که رشته کشتی در استان هرمزگان از طرفداران خوبی برخوردار است افزود: از ۱۳ شهرستان استان  به غیر ازچند شهر رشته کشتی در تمامی شهرستان‌های استان فعال است.

محمود رضا امیاری با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی تاکید کرد:  انتظار داریم هیات در زمینه برگزاری مسابقات استانی و کشوری و کلاس‌های مربیگری و داوری با فدراسیون کشتی تعامل  بیشتر داشته باشد. در مجمع انتخابات هیات  کشتی استان هرمزگان دو نفر نامزد پست ریاست هیات کشتی بودند که بهروز رضا پور قبل از رای گیری انصراف داد و حسین مینا توانست با ۱۵ رای از ۱۷  رای ماخوذه  به مدت چهار سال ریاست این هیات را برعهده گیرد. مجتبی عامری تا قبل از برگزاری مجمع به مدت شش ماه سرپرست هیات کشتی استان برعهده داشت.

  حسین مینا سکاندار هیات کشتی هرمزگان شد

 

لازم به توضیح است که نوزدهم مرداد سال گذشته بود که مهدی نوبانی با رای اعضای مجمع انتخاباتی، به عنوان رئیس هیأت کشتی استان هرمزگان انتخاب شد اما هجدهم  خرداد سال جاری نوبانی با انتشار پیامی به دلیل بی احترامی  به جامعه کشتی استان از سمت خود استعفا کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها