مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور

آیندگان هرمزگان در نخستین گام شکست خورد 



دور رفت مرحله نهايی ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های كشور از امروز به میزبانی باشگاه آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شد.
دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه آیندگان هرمزگان و با حضور تیم های پدیده فیروزکوه،  آروین قالا ماکو، دلسوختگان اهل بیت قم، جنرال ویند سقز و سبحان فلز گرمسار در بندرعباس شروع شد.‌ در بازی نخست امروز تیم آروين قالا ماكو پنج بر چهار بازی را به پديده فيروزكوه واگذار کرد. 
برای تیم آروين قالا ماکو حسين شريفي ، مجتبی حسن نژاد (٢)  و عليرضا ابراهيم زاده و برای تیم پديده فیروزکوه حسين پناهی ، علی پرچ ، هاشم سجاديان ،  اشكان جعفری و  امير شهراشوب گل زدند.‌ در بازی دوم دو تیم دلسوختگان اهل بيت قم و جنرال ويند سقز به مصاف هم رفتند که تیم قم موفق شد شش بر یک به برتری برسد. برای تیم  دلسوختگان اهل بیت قم حسين امينی، اميرحسين ياوری (٢)، علی  رضايی (٢) و  مسعود عباسی گلزنی کردند.‌ تک گل تیم جنرال ويند سقز را هم  ديبوار غازی به ثمر رساند. 
در بازی سوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان میزبان رقابت ها از ساعت ۱۷ به دیدار سبحان فلز گرمسار رفت. 
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان هرمزگان که دور رفت را با صدرنشینی به پایان برده بودند در این مرحله به دنبال صعود به لیگ یک هستند.
در نیمه نخست این دیدار پنج گل رد وبدل شد که سهم آیندگان دو گل و سهم تیم گرمسار سه گل بود . برای آیندگان سينا احمديان پور و محمد رضا دهقانی و برای تیم‌ سبحان فلز گرمسار هم محمدعلي رزم خواه، امين قنبری و علی مرتضی در نیمه اول گلزنی کردند. در نیمه دوم بازی تلاش بازیکنان هرمزگانی به ثمر ننشست و این بازی را با نتیجه پنج بر سه واگذار کردند. آرمان پرواز گل سوم تیم آیندگان را به ثمر رساند و گل های چهارم و پنجم تیم گرمسار را محمد مداح و علی مرتضی زدند. 
در روز دوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان فردا ساعت ۱۷ در سالن فجر بندرعباس با آروین قالا ما کو بازی خواهد کرد.
آیندگان هرمزگان در نخستین گام شکست خورد 
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها