اداره كل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای نوبت اول تاریخ /15/دیماه سال /1399



اداره كل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در نظر دارد با رعایت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های مربوطه ، خرید كالای مشروحه زیر را از محل اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسww.setadiran.ir به مناقصه بگذارد، لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرایط دعوت به همکاری می نماید و در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. كلیه متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی به سامانه ستاد از روز چهارشنبه مورخ 17/10/99 لغایت 21/10/99 مراجعه نمایند.
آخرین مهلت تحویل پیشنهادها تا ساعت 14:00 روز دوشنبه مورخ 06/11/99 به سامانه ستاد و دبیرخانه اداره كل نوسازی مدارس هرمزگان به آدرس بندرعباس- كوی فرهنگیان - بلوار شهید ناصر - اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان می باشد و مرحله اول پاكت های مناقصه در ساعت 9:00 روز سه شنبه مورخ 07/11/99 در محل اداره كل نوسازی مدارس استان هرمزگان بازگشایی خواهد شد . در صورت هر گونه ابهام با واحد امور قراردادهای این اداره كل به شماره تلفن 33350095-076 تماس حاصل فرمایید.

آگهی مذكور در سایت اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir و اداره كل نوسازی مدارس هرمزگان به نشانی http://www.nosazihormozgan.ir و https://www.setadiran.ir قابل رویت می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین خبرها