فرماندار بندرعباس:

دورهمی‌های خانوادگی یکی از علت‌های اصلی شیوع کرونا است



فرماندار بندرعباس گفت: دورهمی‌های خانوادگی یکی از علت‌های اصلی شیوع بیماری کرونا است. یک دورهمی خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان ۹ نفر و یک گردهمایی خانوادگی در شهر بندرعباس ۱۶ نفر را به بیماری کرونا مبتلا کرد.
به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری، در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، افزود: استفاده از ماسک، عدم شرکت در اجتماعات، رعایت ممنوعیت تردد شبانه و رعایت بهداشت فردی ضروری است.
کناری در ادامه گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان به خوبی در حال انجام است و در مجموع ۱۰۰۴ تیم با جمعیتی حدود ۲۰۰۸ نفر داوطلب در سه گروه نظارتی، مراقبتی و حمایتی با محوریت بسیج و هلال احمر و همراهی بهداشت برای کنترل  بیماری در تلاش هستند که این طرح بسیار تاثیرگذار بوده است.
این مقام مسئول بیان داشت: شهرداران و دهیاران سطح شهرستان همچنان گند زدایی اماکن عمومی و نقلیه عمومی را انجام دهند و حوزه اصناف، ادارات، دفاتر خدماتی، داروخانه‌ها و حوزه حمل و نقل نیز پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت نمایند.
کناری گفت: مجتمع‌های تجاری و بازار ماهی‌فروشان سیستم تهویه خود را فعال‌تر کنند و پیجرهای آنها رعایت نکات بهداشتی را به مردم بطور مکرر اطلاع رسانی کند.
فرماندار بندرعباس در پایان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در میدان میوه و تره بار بندرعباس ضعیف است و ضرورت دارد سازمان میادین نظارت خود را در این زمینه بیشتر کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها