یکی از عاملان شهادت مرزبان هرمزگانی دستگیر شد



جانشین مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری یکی از عاملان شهادت مرزبان شهید «حسن واعظی تختی» در یک عملیات اطلاعاتی خبر داد.

 

سرهنگ عبدالله لشکری با تایید این خبر گفت: در پی درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان کالای ممنوعه که منجر به شهادت استواریکم حسن واعظی تختی از مرزبانان این فرماندهی شد، موضوع دستگیری عاملان شهادت این شهید والامقام به طور ویژه در دستور کار فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان قرار گرفت که در تحقیقات به عمل آمده، یکی از متهمان شناسایی و دستگیر شد.

به گفته سرهنگ لشکری تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، استواریکم "حسن واعظی تختی"  بامداد 9 بهمن در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای آبی شهرستان قشم ، به شهادت رسید. این جوان ۲۴ ساله  اهل بخش تخت بندرعباس  با ۵ ساله خدمت صادقانه در پایگاه دریابانی هرمزگان ، هنگام تعقیب و گریز قایق های قاچاقچیان جان خود را از دست داد و به جمع همرزمان شهیدش در مرزبانی استان هرمزگان پیوست.
وی بامداد پنج شنبه  نهم بهمن ماه جاری به  همراه دو نفر از همکارانش با یک فروند گلف در هنگام گشت زنی در آبهای قشم به تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که بصورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بوده برخورد کردند. در حین تعقیب و گریز   یکی از قاچاقچیان ،قایق اش را به سمت گلف پلیس هدایت و  به سرعت  به سمت  آن حرکت کرد .در این حادثه ناگوار، واعظی تختی به شدت مجروح و در دریا غرق شد.
جسد وی حدود ساعت ۹ صبح امروز کشف شد. دراین درگیری دوتن دیگر از مرزبانان مجروح شدند و دربیمارستان درحال مداوا هستند.

منتشر شده: 1
احمدی
۱۱ بهمن ۱۳۹۹
لعنت بر قاچاق چی
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها