فوتسال کارگری هرمزگان 

تیم های صعود کننده مشخص شدند



پنجمین روز مسابقات فوتسال کارگری استان هرمزگان با انجام پنج بازی به پایان رسيد.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتسال کارگری استان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با حضور ۹ تیم در دو گروه در سالن کارگران در حال برگزاری است. در گروه اول این مسابقات تیم های پالایش نفت بندرعباس، شرکت توزیع برق، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و حراست آلومینیوم المهدی و در گروه دوم تیم های نیروگاه خلیج فارس،  فولاد کاوه جنوب کیش، آتش نشانی ، نفت ستاره خلیج فارس و فولاد هرمزگان با هم به رقابت می پردازند. در بازی اول روز پنجم این رقابت ها تیم  پالایشگاه نفت چهار بر دو توزیع برق را شکست داد. 
برای پالایشگاه محمد مهدی انصاری دو گل،  آرش باقرزاده و میثم سلیمانی گلزنی کردند.‌ دو گل  توزیع برق را ابوذر محمودی به ثمر رساند. ‌در بازی دوم شب پنجم منطقه ویژه با چهار گل مغلوب آلومينيوم المهدی شد. بهنام ساربانی سه گل و بهنام جعفری یک گل برای آلومينيوم زدند.
در بازی سوم  فولاد هرمزگان با یک گل فولاد کاوه را برد. تک گل این دیدار را سجاد حسن پور به ثمر رساند.  نفت ستاره با سه بر یک  آتش نشانی را شکست داد. برای نفت ستاره محمد رسولی دو گل و مسعود دهقان آزاد گلزنی کردند. تگ گل آتش نشانی را مصطفی آزاد زد. 
بدین ترتیب در روز پایانی مسابقات از گروه یک  تیم آلومینیوم المهدی با ۹ امتیاز به عنوان تیم  اول و تیم پالایشگاه نفت با شش امتیاز به عنوان تیم دوم گروه یک به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند. 
همچنین از گروه دو تیم فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول و تیم نفت ستاره با ۷ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها