سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران:

هرمزگان در رده های پایه حرف های زیادی برای گفتن دارد



استان هرمزگان در بسکتبال پایه جز استان های برتر کشور می باشد.

 

 به گزارش صبح ساحل محمد رضا اسلامی سرمربی تیم ملی جوانان ایران که جهت برپای اردوی استعدادیابی بازیکنان جوانان و کارگاه آموزشی یکسان سازی تمرین در بسکتبال به شهرستان بندرعباس سفر کرده است گفت:  استان هرمرگان با داشتن یک هیات بسکتبال و برنامه ریزی خوبی که دارد همیشه در رده پایه موفق نشان داده است. وی بیان داشت: بسکتبال در جای‌جایجای استان هرمرگان علاقمند دارد و بر این اساس طبق برنامه ریزی که فدراسیون داشت جهت استعدادیابی و برگزاری کلاس یکسان سازی تمرین در بسکتبال به استان هرمزگان و شهر بندرعباس سفر یک روزه داشتیم و  اردو و کارگاه آموزشی خوبی به همت رئیس هیات بسکتبال برگزار شد.
وی گفت: استان هرمزگان در رده های پایه در سطح کشور مقام های بسیار خوبی کسب کرده است و این موضوع باعث شد تا نگاه ما نسبت به استان هرمرگان ویژه تر باشد و یک اردوی اختصاصی در استان برای انتخاب نفراتی به تیم ملی جوانان داشته باشیم. محمد رضا اسلامی اظهار داست: این اردو و کلاس دانش افزایی مربیان یک خروجی خوبی خواهد داشت زیرا مربیان و بازیکنان هرمزگانی نشان دادند که پتانسیل بسیار خوبی در بسکتبال دارند.
وی گفت: یقینا بازیکنانی که شایستگی حضور در تیم ملی داشته باشند به تیم ملی دعوت خواهند شد و بازیکنانی که هم هنوز به این مرز آمادگی نرسیده اند آموزش های مناسبی در اختیار مربیان آن ها قرار داده ایم تا بتوانند در لیگ های کشوری و استانی موفق باشند و عملکرد خودشان را بالاتر ببرند.
اسلامی در مورد تیم ملی جوانان و برنامه هایش اظهار داشت: با توجه به بیماری کرونا امکان برپایی اردوهای دراز مدت و مستمر وجود ندارد و ما این ریسک را نکرده ایم که بازیکنان را در یک جا جمع کنیم بلکه خودمان این خطر را به جان پذیرفته ایم و در استان های که می دانيم می توانند بازیکن شایسته برای تیم ملی داشته باشند اردوهای یک یا چند روزه برپا خواهیم کرد تا ببینم شرایط بیماری کرونا در آینده چگونه خواهد بود. سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: تمام تلاش خود را با این شرایط ویزه به کار خواهیم بست تا یک تیم خوب جهت مسابقات سال آینده داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها