افت فشار آب بندرعباس تا ۷۲ ساعت آینده ادامه خواهد داشت



مدیرعامل آب وفاضلاب هرمزگان اعلام کرد:به دلیل طولانی شدن زمان اصلاح خط انتقال شماره یک میناب به بندرعباس، افت فشار آب تا ۷۲ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش صبح ساحل، امین قصمی روز جمعه با عذرخواهی از مشترکان شهر بندرعباس و قدردانی بابت همکاری در مصرف بهینه آب طی روزهای گذشته ،افزود:ضروری است نسبت به صرفه جویی در مصرف آب طی روزهای آینده همکاری لازم را داشته باشند.
 وی ادامه داد: همچنین شرکت آب منطقه ای هرمزگان در تلاش است تا حادثه رخ داده بروی خط انتقال را در اسرع وقت مرتفع و آب مورد نیاز شهر بندرعباس را به پایداری لازم برساند.

قطعی و افت فشار آب در شهر بندرعباس امروز جمعه وارد سومین روز خود شده و بیشتر ذخیره منبع آب واحدهای مسکونی پایان یافته است.

 گفتنی است که شرکت آب‌وفاضلاب هرمزگان  27 اسفند ماه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آب مشترکین شهر بندرعباس به علت شکستگی خط شماره یک انتقال آب از میناب به بندرعباس از امروز چهارشنبه مورخه 27 اسفند به مدت 48 ساعت با افت فشار مواجه خواهد شد.

همچنین لیستی مبنی بر جیره بندی آب در محله های بندرعباس منتشر شد که «احمد شاکری»، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در رابطه با این خبر به رسانه‌ها گفت: "جیره بندی آب دربندرعباس که در فضای مجازی شایعه شده است صحت ندارد و  موضوع جیره بندی آب  هنوز در دستور کار این شرکت قرار ندارد و در این باره تصمیمی گرفته نشده‌است."

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها