تجمع مردم بندرعباس در حمایت از مردم فلسطین



شهروندان بندرعباس در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکوم کردن حمله رژیم صهیونیسیتی به غزه عصر چهارشنبه در ساحل این شهر تجمع کردند.

به گزارش صبح ساحل، تجمع کنندگان در این مراسم که دقایقی پیش زیر پرچم آغاز شد، شعار‌های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم، آزادی فلسطین مرهون اتحاد است و قدس نماد وحدت اسلام است، سردادند. مردم بندرعباس علاوه بر حمایت از انتفاضه مردم فلسطین با مردم افغانستان نیز همدردی و کشتار بی رحمانه کودکان در این کشور را محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد عبادی‌زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم گفت: انتفاضه جدیدی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در حال شکل گرفتن است و پرتاب سنگ به سمت اسرائیلی‌ها به ترکیبی از سنگ و موشک تبدیل شده است.

وی افزود: صهیونیست ها قصد تخریب مسجدالاقصی را داشتند اما موفق نشدند و دو هزار شهرک نشین تندرو را وارد محله های اطراف مسجد الاقصی کردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: هدف آنها این بود که رژیم اشغالگر را از بن بست نجات دهند اما تفکر سازش که کشورهای مرتجع برای حمایت از اسرائیل راه انداخته اند، شکست خورده است. زیرا زورگویی را نه با مذاکره و پشت یک میز نشستن بلک باید با زورگویی جواب داد.

وی افزود: در مقابل این تلاش های رژیم، شاهد مقاوت ترکیبی با حمایت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی هستیم و در غزه و کرانه باختری هم مقاومت ترکیبی تشکیل شده است.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها