به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد

مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر



مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

  

به گزارش صبح ساحل، در این دوره از مسابقات  ۳۵ نفر از ایثارگران و فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان بندرعباس باهم  در دو بخش آقایان و بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن تیراندازی شهرستان بندرعباس به رقابت پرداختند. در مراسم اختتامیه این مسابقات که در سالن فجر  برگزار شد ایوب نکویی رئیس هیات تیراندازی شهرستان بندرعباس گفت : هیات  تیراندازی شهرستان امسال با هدف همه گیری این رشته در شهرستان کار خود را آغاز کرده و با برنامه ریزی های انجام شده به زودی شاهد برگزاری  مسابقات محله محور و مسابقات اهداف پروازی در شهرستان بندرعباس خواهیم بود.
یوسفی معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور در مراسم ضمن تشکر از هیات تیراندازی شهرستان بر همکاری بیشتر با این هیات تاکید کرد. در پایان این مسابقات در رشته تفنگ ستایش عباسلو ، راضیه جعفری و فاطمه فارسی اول تا  سوم شدند. در رشته تپانچه فاطمه جدکاره اول شد.  محیا یاوران دوم و عذرا غریب پور در مکان سوم ایستاد.
 

مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر

  

در بخش آقایان و در رشته تفتگ خلیل یاراحمدی مقام اول را کسب کرد. عبدالله اسلامیان فر مقام دوم وماشا الله طاهری سوم شد. در مسابقات تفنگ جوانان شهروز شهریاری اول شد. محمد امین طاهری در مکان دوم و پویا بهمن زاده سوم شد.
همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات طی احکام جداگانه از سوی ایوب نکویی رئیس هیات تیراندازی شهرستان بندرعباس امیرارسلان شهبازی و میثم کریمیان به عنوان اعضای هیئت رئیسه ، شهریار داوری نژاد به عنوان مشاور رئیس هیات تیراندازی شهرستان ، اسما عالی پور به عنوان نائب رئیس،  فاضل مینابی پور به عنوان دبیر هیات،  وحید حاجی زاده به عنوان مسوول کمیته اهداف پروازی، مریم سامک زاده به عنوان مسوول کمیته مربیان ، مریم جلوه نیا به عنوان مسوول کمیته داوران، حسین پیربداقی به عنوان مسوول کمیته اجرایی و فاطمه یاس سالاری به عنوان مسوول روابط عمومی هیات تیراندازی شهرستان بندرعباس منصوب شدند.

  

مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها