رئیس ستاد انتخابات هرمزگان:

اعلام اسامی نهایی تائید صلاحیت‌شدگان شوراها تا ۱۶ خرداد/ تزریق واکسن به اعضای ستادها در شهرستان‌ها انجام شد


نویسنده: صبح ساحل

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: طبق تقویم انتخابا‌ت کشور ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه اسامی نهایی تایید صلاحیت‌شدگان شورای شهر و روستا به ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود.
 
علی رئوفی در گفت‌وگو با صبح ساحل ضمن اعلام این خبر افزود: سپس از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه ستاد انتخابات استان اسامی نهایی را به فرمانداری‌ها وبخشداری‌ها اعلام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا و عوامل اجرایی انتخابات در حال انجام است، اضافه کرد: عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات در هرمزگان حدود ۳۴ هزار نفر هستند که واکسیناسیون این گروه براساس اولویت انجام می شود.
رئوفی گفت: هر واکسنی که دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در اختیار ما قرار دهد، به عوامل انتخابات تزریق می‌شود. در حال حاضر نیز در مرحله اول اعضای ستادها در شهرستان‌ها و بخشداری‌ها واکسن دریافت کرده‌اند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات هرمزگان سایر عوامل تا قبل از روز انتخابات واکسن دریافت خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: برای اولین بار در شهر بندرعباس انتخابات شورای شهر به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود که با در اختیار قرار دادن یک کارت شارژ یکبار مصرف و از طریق ورود کد انجام می‌شود. از مزایای برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر این است که در حدود نیم ساعت کار شمارش آرا انجام شده و نتایج اعلام خواهند شد.
رئوفی گفت: برای برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی 600 صندوق الکترونیک در نظر گرفته شده است که برای هر شعبه 2 صندوق و برای شعب اخذ رای شلوغ 5 صندوق قرار داده خواهد شد.
گفتنی است با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا رأی‌گیری انتخابات از ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد آغاز و در صورت حضور مردم در شعبات اخذ رأی تا ساعت دو بامداد روز شنبه ادامه خواهد یافت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها