استاندار هرمزگان:

برگزاری انتخابات در امنیت، آرامش و سلامت



استاندار هرمزگان در جشن انتخابات هرمزگان گفت: داشتن امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی ناظرین باید رعایت شود و بدون جانب داری از آرا مردم امانت‌داری کنیم تا بتوانیم برای این رویداد با شکوه آماده شویم.

به گزارش صبح ساحل، «فریدون همتی» درباره اهمیت فرآیند برگزاری انتخابات گفت: با توجه به اینکه در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا هستیم و همانگونه که همه‌ی ما می دانیم انتخابات یکی از اموری است که دارای مزیت های فراوانی است و مردم مثل همیشه تلاش کرده اند تا با مجاهدت و پاسداری این اصل و اهمیت آن را با حضور در انتخابات بتوانند انقلابی دیگر را تداعی کنند.

وی گفت: هر ایرانی وظیفه دارد برای حفظ عزت و عظمت کشور در این انتخابات شرکت کند تا از هر حربه‌ای که دشمن قصد دارد آرمان های انقلاب را کم رنگ کند مصون بمانند.

همتی با بیان اینکه این کشور در مسیر هدایت‌گری در جامعه جهانی قدم بر می دارد، اضافه کرد: با تکیه بر توان‌های خود در تمام نقاط جهان تجلی پیشرفت های فراوانی برای کشور بوده است. انتخابات یکی از ارزشمندترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که این حق را به مردم داده است تا آینده‌ی خود را تعیین کنند، بنابر این مردم قطعا بر اهمیت انتخابات واقف هستند و می‌دانند که میراثی است که از سوی شهیدان و رهروان انقلاب برایشان جاودان مانده است پس وعده ی آنان با شهدا، ۲۸ خردادماه.

وی با بیان اینکه اکثر برگزار کنندگان انتخابات خود مردم هستند، گفت: خود مردم انتخابات را برگزار میکنند و همه‌ی سازماندهی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و هماهنگ‌تر انتخابات انجام شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: داشتن امنیت، آرامش و سلامت انتخابات شعاری است که از سوی ناظرین باید رعایت شود و بدون جانب داری امانت داری کنیم تا بتوانیم برای این رویداد با شکوه آماده شویم. هزار و  554 شعبه ثابت و سیار انتخابات داریم که با توجه به شرایط کرونا آماده‌ی خدمت رسانی هستیم.

وی با بیان اینکه احراز هویت جهت رای گیری به صورت آنلاین صورت می گیرد و پشتیبانی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم است، گفت: در بندرعباس برای اولین بار انتخابات به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و این تجربه ی بسیار خوبی است که از این طریق بسیار آسان نتیجه تعیین و مشخص خواهد شد. برای حفظ سلامت مردم صندوق‌ها را افزایش دادیم. امیدوارم مردم انقدر مشارکت کنند و مشارکت بالا باشد که در مرحله اول نتیجه مشخص شود.

همتی اضافه کرد: همه‌ی جامعه جهانی امروز به این انتخابات جمهوری اسلامی چشم دوخته‌اند. دشمن هنوز مردم ما را نشناخته است. امیدوارم شاهد صف‌های طولانی مردم در روز انتخابات باشیم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها