رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات هرمزگان:

رسانه‌ها رکن اصلی در برگزاری این دوره از انتخابات هستند



«فاطمه رکن الدینی»، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هرمزگان گفت: رسانه ها بار سنگینی از شانه های ما بر داشتند، خبرنگاران و رسانه ها رکن اصلی در برگزاری انتخابات این دوره هستند. 
 
به گزارش صبح ساحل، «مهرداد یزدانی»، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: وظیفه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات تامین تجهیزات فنی، تامین زیرساخت برای ارتباط، راه اندازی سامانه های انتخابات و.. است و  از یک سال پیش اقدامات برای برگزاری این انتخابات در حال انجام است. 
تک تک شعب اخذ رای و نقاطی که انتخابات در آن برگزار می‌شودشود تست شده و راه های ارتباطی بررسی شده است. 
در دوره قبل نزدیک  700 نقطه وجود داشت که ارتباطات وجود نداشت که در این دوره به نزدیک به 100 نقطه کاهش پیدا کرده است و توانستیم زیر ساخت های ارتباطی را اصلاح کنیم. 
198 دستگاه تمام مکانیزه در سطح شهر بندرعباس برای رای گیری وجود دارد. 
در تمامی شعب اخذ رای و در پای دستگاه های اخذ رای الکترونیک مواد ضد عفونی کنند وجود دارد و شهروندان از این بابت نگرانی به خود راه ندهند. 
یکی از فواید انتخابات الکترونیک در کنار استفاده از فناوری، این است که در ادوار گذشته بعد از انتخابات و اخذ رای تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش ارا بودند اما با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد. 
شهروندان در هنگام مراجعه به شعب کد کاندیداها را با خود داشته باشند تا از اجتماع در کنار تابلوهای اعلام کد کاندیداها جلوگیری شود. 
عزیزان می توانند با مراجعه به سامانه انتخابات ایران از نزدیکترین و کم تردد ترین شعبه آگاهی یابند.
 
همچنین «فاطمه رکن الدینی»، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هرمزگان در این برنامه، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: در این دوره فضای مجازی به کمک انتخابات آمده است، از تبلیغات محیطی و دورهمی ها کاسته شده است و فضای مجازی و رسانه ها در اولویت قرار گرفته اند. 
رسانه ها بار سنگینی از شانه های ما بر داشتند، خبرنگاران و رسانه ها رکن اصلی در برگزاری انتخابات این دوره هستند. 
با توجه به تعدد خبرنگاران و رسانه ها حضور این عزیزان در شعب رای گیری ها همواره با دغدغه  همراه بود به همین دلیل در این دوره صدور کارت تردد خبرنگاران بر عهده فرمانداران گذاشته شده است. 
بیشتر عکاسان و تصویر برداران در تجلی حضور مردم نقش دارند،  از این عزیزان تقاضا داریم که همکاری های لازم را داشته باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها