پایداری وثبات شبکه‌های مخابراتی در طول برگزاری انتخابات درمنطقه هرمزگان



با تمهیدات کمیته انتخابات مخابرات منطقه هرمزگان ،شرایط لازم برای ثبات و پایداری مطلوب شبکه مخابراتی در روز برگزاری انتخابات در استان فراهم شد .

  

به گزارش صبح ساحل،  امیر یگانه مدیر منطقه با ارائه گزارشی از روند پایداری شبکه های ارتباطی و مخابراتی در طول برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  عنوان کرد : با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و تشکیل ستاد و مستقر کردن اکیپ های فنی و عملیاتی به حالت آماده باش وگشت های فیبر نوری در مسیرهای مهم و حساس ، زمینه ایجاد وحفظ شبکه ارتباطی پایدار دراستان  و شهرستانهای توابع به نحو شایسته ای فراهم و انتخابات در تمامی شعب اخذ رای  استان به شکل مطلوب و با کمترین اختلال به انجام رسید.

 یگانه گفت: مدیران ، کارشناسان و کارکنان خدوم مخابرات منطقه هرمزگان نهایت همکاری را با استانداری ، فرمانداری و دیگر دستگاههای اجرائی استان انجام و با در اختیار قراردادن تجهیزات ارتباطی ، افزایش ظرفیت پهنای باند مورد نیاز را فراهم کردند .
وی ادامه داد : تمامی روسای مخابرات شهرستانهای استان نیز در این روز با حضور در مراکز مخابراتی از نزدیک بر وضعیت ارتباطی شهرستان نظارت کردند تا از اختلالات احتمالی ممانعت به عمل آورده و هیچگونه مشکلی در فرایند انتخابات پیش نیاید.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در پایان از حوزه های فنی ،شبکه ،دیتا، تلفن ثابت و همراه، حراست،بازرسی ،روابط عمومی ، نقلیه،خدمات وسایر بخشهای مخابراتی که به نوع در برگزاری انتخابات 1400، شبکه های تلفن ثابت ،همراه ، دیتا و اینترنت را  مدیریت کردند،تا بار دیگر انتخابات شکوهمندی در استان برگزار شود ،تقدیر و تشکر کرد .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها