بیش از 2هزار داوطلب قشمی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند



مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: کنکور سراسری از روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد قشم برگزار می‌شود که ۲ هزار و هشت داوطلب قشمی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش صبح ساحل، «حسین دیرباز»،مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: حدود ۶۵  درصد از داوطلبان برابر با یکهزار و یکهزار و ۳۰۲  نفر را دختران تشکیل می‌دهند. وی ادامه داد: ۷۰۶  نفر معادل ۳۵ درصد از شرکت کنندگان کنکور را پسران قشمی تشکیل می‌دهند. مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح کرد: کنکور سراسری در چهار روز انجام و رشته هنر روز چهارشنبه نهم تیرماه برگزار می‌شود. وی افزود: کنکور علوم تجربی نیز روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

دیرباز ادامه داد: دانش آموزان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی و فیزیک روز جمعه  و داوطلبان رشته زیبان‌های خارجی نیز روز شنبه در کنکور شرکت می‌کنند. وی اظهار کرد: ۱۳۰ نیروی انسانی برای برگزاری آزمون در چهار روز اعلام شده، سازماندهی شدند.

مدیر آموزش و پورش قشم افزود: همچنین نیروهای امدادی مانند آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و اتفاقات برق به همراه اکیپی از راهنمایی رانندگی در محل حضور خواهند داشت. وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با شیوع کرونا، گفت: گروهی از شبکه بهداشت در محل برگزاری کنکور حضور دارند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را اجرا کنند. دیرباز افزود: داوطلبان باید به همراه خود ماسک داشته باشند، اما تعدادی ماسک برای موارد ضروری تهیه شده است.

وی ادامه داد: همچنین محل آزمون هر روز با مواد ضدعفونی کنند، گند زدایی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها