اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی



مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از تخصیص ۱۰ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین اقلام تحصیلی ضروری دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، جلیل تراهی به ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی برای ۴۳ هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در سرفصل‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ۳۵ درصد دانش آموزان در مناطق شهری و ۶۵ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموز نیازمندی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نخواهد ماند، افزود: با همکاری سازمان آموزش و پرورش و کمک  خیرین مشکلات مالی  دانش آموزان نیازمند را برطرف می نماییم تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان  تصریح کرد: امسال در سال تحصیلی جدید ۱۰ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین اقلام تحصیلی ضروری دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اختصاص یافته است.

این مقام مسئول بیان کرد: این میزان اعتبار برای خرید اقلام تحصیلی ضروری از جمله کتاب، لوازم‌ التحریر، پوشاک، کفش و سایر هزینه‌ها از تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها