دستور رئیس جمهور برای پرداخت بدهی‌های معوق دارویی هرمزگان



رئیس جمهور پس از درخواست استاندار هرمزگان دستور به پرداخت بدهی‌های معوق دارویی استان هرمزگان داد.

به گزارش صبح ساحل، «ابراهیم رئیسی«، رئیس جمهور در نشست ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های استاندار، مسئولان و همچنین کادر درمان و بهداشت هرمزگان برای مقابله با کرونا، دستور پرداخت معوقات تامین دارو را صادر کرد.  رئیسی همچنین به منظور افزایش نیروی مراکز درمانی دستور داد، از ظرفیت نیرو‌های مسلح، هلال احمر و سایر نهاد‌ها در این زمینه استفاده شود. وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم در خصوص بیماری کرونا گفت: صاحبان تریبون اعم از بزرگان هر منطقه، نخبگان و رسانه‌ها در این زمینه همکاری کنند.

«فریدون همتی»، استاندار هرمزگان هم در این ارتباط ویدئوکنفرانسی، اقدامات مقابله با کرونا در استان را تشریح کرد و گفت: تشخیص و شناسایی زودهنگام بیماران مبتلا به کرونا برای درمان و قرنطینه، آموزش و اطلاع‌رسانی گسترده با محوریت صداوسیما و همکاری دیگر رسانه‌ها و توسعه واکسیناسیون عمومی از جمله واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در جزایر استان هرمزگان، از اقدامات مهم مقابله با کرونا در هرمزگان بوده است.

همتی افزود: تجهیز محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تا ظرفیت هزار تخت در حال انجام است و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی افزود: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است که این ظرفیت درمانی نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا، استفاده خواهد شد.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها