پنج واحد صنفی در کیش به مراجع قضایی معرفی شدند



رییس مرکز توسعه سلامت گفت: بازرسان و ناظران بهداشتی این مرکز در یک ماه گذشته پنج واحد صنفی متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا رضانیا»، رییس مرکز توسعه سلامت با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته این جزیره در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت گفت: در این مدت ۱۲ بازرس مرکز توسعه سلامت نظارت فعالیت واحدهای صنفی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی را تشدید کردند. وی اضافه کرد: در نتیجه طرح تشدید نظارتی این مرکز  بازرسان ۲ هزار و ۲۴ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی داشتند.

رییس مرکز توسعه سلامت افزود: در نتیجه این بازدیدها پنج واحد صنفی متخلف که به هشدارهای بازرسان این مرکز توجهی نداشتند به مراجع قضایی معرفی و هفت واحد نیز پلمب شدند.

رضانیا یادآور شد: همچنین در این مدت سه  هزار و ۵۷ کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم سازی شده است. وی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا جزیره علاوه بر حضور مستمر و مداوم بازرسان بهداشتی این مرکز، مراکز تجاری نیز موظف هستند یک نفر به عنوان ناظر بهداشتی بازارها برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط متصدیان واحدهای صنفی و مشتریان آنها را به این مرکز معرفی کنند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها