معاون آموزشی وزیر علوم:

آموزش حضوری دانشگاه‌ها تا تکمیل شدن واکسیناسیون دانشجویان منتفی است



معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.

به گزارش صبح ساحل، «علی خاکی صدیق»، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان گفت: طبق توافق وزارتخانه های علوم و بهداشت، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها در مردادماه انجام شد و فقط بخشی از آن باقی مانده که هم اکنون در حال انجام است.  وی اضافه کرد: بر اساس اعلام علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه است و از نظر وزارت علوم، در این زمینه وقفه ای ایجاد نشده است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره شروع کلاس‌های دانشگاه‌ها از اول مهرماه، افزود: با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه کامل نمی شود و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش ها حضوری نیست. خاکی صدیق  همچنین گفت: بنابراین ‌برنامه هایی که قبل از پیک پنجم کرونا مبنی بر بازگشایی کلاس های دانشگاه ها برای ورودی ۹۸ به قبل اعلام شده بود، فعلا منتفی است و آموزش ها را نمی توانیم به صورت حضوری انجام دهیم.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها