معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:

توزیع کتاب‌های درسی به دانش آموزان از اول مهر انجام می‌شود



معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان برای دریافت کتاب درسی نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، «غلامرضا سالاری میری»، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ده درصد باقی مانده هم در پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم هستند.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۳۹۰ هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت سفارش نشده اند تا ۲۵ شهریور مهلت دارند به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir مراجعه کنند. سالاری میری افزود: تا کنون ۹۵ درصد کتاب‌های درسی دانش آموزان به استان رسیده است. وی گفت: بقیه کتاب‌ها هم مربوط به مقطع کار و دانش و فنی و حرفه‌ای است که به زودی ارسال می‌شود.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۹۵ درصد از کتاب‌های مقطع ابتدایی، ۹۰ درصد از کتاب‌های مقطع متوسطه اول و ۸۰ درصد از کتاب‌های مقطع متوسطه دوم به سراسر استان فرستاده شده است. سالاری افزود: توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس استان از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود. وی گفت: توزیع کتاب‌های درسی به دانش آموزان نیز در اول مهر است.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها