معاون سیاسی استاندار هرمزگان:

نمایندگی اداره‌ها در بخش شمیل بندرعباس مستقر شود



 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نمایندگی اداره ها باید در بخش تازه تاسیس شمیل بندرعباس برای سرعت بخشی در ارائه خدمات به مردم این منطقه مستقر شود.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی در نشست ستاد معین بخش شمیل که با حضور فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شوراهای اسلامی این بخش با اشاره به اهمیت استقرار نمایندگی دستگاه های اجرایی در بخش های جدید تاسیس استان برگزار شد، افزود: بخش شمیل یکی از بخش های جدید تاسیس استان بوده که ضروری است دستگاه های اجرایی نسبت به استقرار نمایندگی خود در مرکز این بخش برای سرعت دهی در ارائه خدمات به مردم این منطقه، اقدام کنند.

وی بیان داشت: بخش شمیل باتوجه به ظرفیت های مناسبی که در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی دارد، زمینه برای توسعه و رونق آن مهیا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: فلسفه تقسیمات کشوری و ارتقای مناطق مختلف به بخش، شهر و شهرستان بهبود ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف است.

رئوفی ادامه داد: با توجه به ارتقای برخی مناطق استان هرمزگان به بخش دستگاه های اجرایی متولی نسبت به استقرار نمایندگی خود در این مناطق برای سرعت بخشی در امور مردم اقدام کنند.

بخش شمیل از ترکیب دهستان شمیل و حسنلنگی ایجاد شده و مرکز این بخش، روستای شمیل تعیین شده است.
وزیر کشور سوم دیماه سال ۹۹ با انعکاس مصوبه هیات وزیران، ایجاد بخش شمیل در شهرستان بندرعباس را به طور رسمی ابلاغ کرد.
 با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری هرمزگان از طریق وزارت کشور و تصویب هیات دولت، دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت و محمد زرنگاری به عنوان بخشدار شمیل انتخاب شد.

منتشر شده: 1
علی مصدقی پور
۷ مهر ۱۴۰۰
باسلام ،امیدوارم مسئولین به وظیفه ی خود در این مورد عمل کنند.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها