مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان:

اتصال ۲هزار انشعاب به شبکه تصفیه خانه فاضلاب میناب



مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ظرفیت شبکه تصفیه خانه فاضلاب میناب ۲۲ هزار و ۸۶۰ مترمکعب در شبانه روز است که در حال حاضر در مرحله نخست ۲هزار فقره انشعاب در این شهرستان به این شبکه وصل شده است.

             

به گزارش صبح ساحل، امین قصمی روزیکشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اعلام کرد: تصفیه خانه فاضلاب میناب در سه مرحله و برای ۷۳ هزار نفرجمعیت طراحی شده است که در مرحله نخست ۳۶ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی بیان داشت: ظرفیت مرحله نخست  تصفیه خانه فاضلاب میناب هشت هزار و ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز است که از پیشرفت ۹۲ درصدی برخوردار است.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان اظهارداشت: طول شبکه مرحله نخست این تصفیه خانه ۶۰ کیلومتر است که تاکنون ۴۰ کیلومتر آن اجرا شده و ۲۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

قصمی با اشاره به اینکه پساب تولید شده تصفیه خانه میناب در بخش کشاورزی استفاده خواهد شد، تاکید کرد: با جدیت پیگیر وارد مدار کردن مرحله نخست تصفیه خانه میناب هستیم.

 با استفاده از آب تصفیه شده سد سرنی، کیفیت آب شرب در شهرستان میناب ارتقاء می یابد و شرایط این منطقه بهبود قابل ملاحظه ای خواهد داشت و سد سرنی متشکل از سه بخش سد، خط انتقال و تصفیه‌خانه است که تصفیه‌خانه این پروژه توانایی تصفیه ۲ مترمکعب آب در هر ثانیه را دارد.

   

  

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها