به میزبانی بندرعباس برگزار شد :

دوومیدانی نونهالان منطقه شش کشور



نفرات برتر دوومیدانی نونهالان منطقه شش کشور معرفی شدند.‌

  

به گزارش صبح ساحل، رقابت‌های دوومیدانی منطقه شش کشورامروز پنجشنبه با حضور تیم هایی از استان های فارس ، بوشهر  و هرمزگان در بخش نونهالان پسر  به میزبانی هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار و نفرات برتر ماده‌های مختلف  معرفی شدند.
در ماده ۱۰۰ متر امیر حسین خاکسار از هرمزگان به مقام قهرمانی رسید.  کسری جوکار از فارس نایب قهرمان شد و محمود فتوت پور از بوشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.
در ماده ۴۰۰ متر محمد امین حمیدی از فارس مقام نخست را ازآن خود کرد. محمود فتوت پور و محمد تلاش هردو از بوشهر برسکوی دوم و سوم ایستادند.
در ماده ۱۵۰۰ متر میثم بزازی از فارس مقام اول را کسب کرد و وحید ارم از بوشهر دوم شد.  در ماده ۳۰۰۰ متر وحید ارم از بوشهر به مقام اولی دست یافت.
ماده رله المپیک، تیم های فارس ، هرمزگان و بوشهر به ترتیب اول تاسوم شدند.  در پرتاب وزنه، محمد امین مینا از فارس قهرمان شد. امیرحسین شمسی زاده و محمد مبین جمشیر هردو از بوشهر بر سکوهای دوم وسوم  ایستادند. در  پرتاب نیزه ، امیر حسین شمسی زاده و میلاد احمدی هردو از بوشهر بر سکوی اول و دوم ایستادند.
در پرش ارتفاع، پارسا شادنیا و علیرضا تلاش هردو از بوشهر به ترتیب مقام های اول ودوم را کسب کردند.
در پرش طول، امیر ملایی از هرمزگان به مقام قهرمانی رسید. میعاد احمدی از بوشهر نایب قهرمان شد و علی اصغر یوسفی از بوشهر بر سکوی  سوم ایستاد.

  

دوومیدانی نونهالان منطقه شش کشور

دوومیدانی نونهالان منطقه شش کشور

دوومیدانی نونهالان منطقه شش کشور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها