تاکید شهردار بندرعباس بر رفع مشکلات پروژه آبنمای موزیکال و پروژه باغ گلها



جلسه رفع مشکلات تاسیساتی، حقوقی و فضای سبز پروژه های آبنمای موزیکال و باغ گلها در مکان ساختمان معاونت های شهرداری بندرعباس برگزار شد.

        

با گزارش صبح ساحل،  با توجه به دستور اکید شهردار بندرعباس پیرو رفع مشکلات تاسیساتی، حقوقی و فضای سبز پروژه های آبنمای موزیکال و باغ گلها، جلسه ای به فوریت با حضور موحدی نژاد معاون خدمات شهری، عامری رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، در مکان ساختمان معاونت های شهرداری بندرعباس برگزار شد.

       
موحدی نژاد عنوان کرد: با توجه به گلایه شهردار و عدم رضایت ایشان نسبت به نابسامانی این پروژه ها در کمترین زمان ممکن نسبت به پروژه باغ گلها و کافه فین تجدید نظر و در نحوه اجرای قرارداد آنها تغییرات صورت پذیرد.

عامری در ادامه جلسه؛ ضمن دعوت به مشارکت و تعامل برای بهبود شرایط موجود در اجرای پروژه های شهرداری بندرعباس بین دستگاه های مربوطه خواستار همکاری بیشتر در رفع مشکلات بوجود آمده در پروژه های مذکور شد.

وی افزود؛ با صیانت از سرمایه گذار در کمترین زمان ممکن پرونده حقوقی و مطالعاتی پروژه های مذکور مورد بررسی قرار می گیرد و مشکلات آنها مرتفع می گردد.

  
عامری با بیان اینکه؛  همانگونه که معین است سازمان سرمایه گذاری با خط مشی و معیار مشخصی همگام با سیاست ها و راهبردهای کلی مجموعه شهرداری حرکت می کند و در مدیریت شهری نسبت به چشم انداز شهردار محترم اهمیت زیادی قائل است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها