کشف بیل مکانیکی 20 میلیاردی قاچاق در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی بندرعباس یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال را در ایست و بازرسی شهید "میرزایی" این شهرستان کشف کردند.

       

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی شهرستان "بندرعباس" در پی دریافت خبری از ورود یک دستگاه ماشین آلات راه سازی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جعفری افزود: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه بیل مکانیکی در ایست و بازرسی شهید "میرزایی" شهرستان "بندرعباس" مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته راننده، قاچاق بودن یک دستگاه بیل مکانیکی برای مأموران محرز و خودرو به همراه محموله به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، ارزش محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 20 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جعفری ، در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها