21 میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس کشف شد



فرمانده انتظامی استان از کشف ۶هزارو ۴۴۹ عدد قطعات و تجهیزات آبمیوه گیری قاچاق به ارزش21 میلیارد ریال در شهرستان "بندرعباس" خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاق کالاو ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مقادیر قابل توجهی کالا در یکی از گمرک‌های استان مطلع و پیگیری موضوع را در به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با رصد و کنترل کانتینرهای خروجی، کامیون مورد نظر را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: مأموران در بازرسی از کانتینر۶هزار و ۴۴۹ عدد قطعات و تجهیزات آبمیوه گیری قاچاق کشف وضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان 21 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و پلیس به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن های 110 می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها