مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در گفت وگو با صبح ساحل خبرداد:

یکپارچه سازی سامانه خرید و فروش آرد درهرمزگان




 مدیرکل  غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان گفت: از اواخر دی ماه امسال‌ سامانه خرید و فروش آرد در استان یکپارچه می‌شود.

 
مسعوددشوارگر در گفت‌وگو با صبح ساحل در رابطه با سامانه‌های فروش آرد، اظهار کرد: در حال حاضر فعالان زنجیره آرد و نان از طریق دو سامانه اینترنتی خرید آرد شامل سامانه فروش آرد یارانه‌ای و سامانه فروش آرد سایر مصارف برای خرید آرد مورد نیاز خود اقدام می‌کنند. وی در رابطه با یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد، افزود: در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان، شرکت مادر تخصیص بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه‌سازی سامانه خرید و فروش آرد در سراسر کشور کرده است.
وی از یکپارچه شدن سامانه خرید و فروش آرد واحدهای نانوایی از اواخر دی ماه امسال در استان خبر داد و تصریح کرد: سامانه یکپارچه خرید و فروش آرد از ماه‌های گذشته به صورت آزمایشی طی چند مرحله و در برخی از استان‌ها انجام و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شد فروش آرد از اواخر آذرماه در سطح کشور و استان هرمزگان از طریق سامانه جدید انجام شود.

دشوارگر ادامه داد: در جهت راستی آزمایی طرح از 25 آذر ماه امسال شهرستان حاجی آباد به عنوان پایلوت این طرح انتخاب و کل خرید،فروش وتوزیع آرد بین نانوایان در آن شهرستان به صورت آزمایشی از طریق سامانه جدید انجام می شود.
مدیرکل  غله و خدمات بازرگانی هرمزگان در رابطه با اهداف یکپارچه‌سازی سامانه خرید و فروش آرد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل شفاف‌تر، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه‌های قبلی بوده که امید است این سامانه از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری کند.

   

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها