رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور مطرح کرد؛

تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان



رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: از انبارشدن طولانی کالا‌ها در گمرکات و بنادر و تبدیل کالا‌های مردم و تجار به کالا‌های متروکه و اموال تملیکی پیشگیری شود.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «محمد یزدی»، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در بازدید از انبار اموال تملیکی در بندرعباس افزود: زمان بر بودن ترخیص کالا‌ها در حال کاهش است و امیدواریم انبار‌هایی که به عنوان انبار کالا‌های متروکه مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز کاهش یافته و ترخیص کالا‌ها از بنادر و گمرکات سرعت بگیرد. وی گفت: دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه به دنبال تعیین تکلیف هرچه زودتر اموال تملیکی هستند.

یزدی افزود: هدف از این سفر، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به هرمزگان به خصوص بازدید از گمرکات و انبار‌های اموال تملیکی است.

رئیس دبیر خانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور گفت: اکنون شرایط نگهداری کالا‌ها در انبار‌های اموال تملیکی بهتر شده است. یزدی گفت: سیاست دولت سیزدهم تسریع ترخیص کالا‌ها در گمرکات و بنادر است. وی افزود: البته با هرنوع قاچاق به صورت جدی مقابله خواهد شد.

«مهدی فتحی»، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان هرمزگان هم گفت: درحال حاضر ۸۰۰ کانتینر اموال متروکه در انبار‌ها تعیین تکلیف شده که ۲۵۰ کانتینر در حال خروج از انبار‌ها است.

فتحی افزود: روند تعیین تکلیف کالا‌های مانده در انبار‌ها ۴۸ درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها