پویش ملی «پرچم افتخار ـ سرود افتخار» در هرمزگان برگزار می‌شود



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از برگزاری پویش «پرچم افتخار - سرود افتخار» همزمان با سراسر کشور در هرمزگان خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، «حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: این پویش سبب می‌شود که حس انقلاب در مردم تازه‌تر شود و برای عموم نیز جذابیت خواهد داشت و امیدواریم مشارکت خوبی شاهد باشیم. وی افزود: این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان‌های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی با اقدامات پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروه‌های سرود و اجرای سرود‌های انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

انصاری‌راد گفت: پوشش رسانه‌ای اقداماتی که قرار است طی این پویش در سطح استان انجام می‌شود و انتشار تصاویر مربوطه در رسانه‌ها به ویژه اقدامات استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و استان‌ها در فضای مجازی و تامین منابع مالی از طریق برنامه‌های سالاته رسانه‌ای و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و تحولات اداری از اهم اقدامات مرکز رسانه در این پویش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: اقدامات استانی شامل؛ پویش پرچم افتخار با هشتگ #پرچم_افتخار و اقدام اصلی نیز ترویج نصب پرچم سر در خانه‌ها و اماکن عمومی است که به همین منظور حدود ۱۰۰۰ عدد پرچم ایران با ابعاد ۷۰*۱۲۰ توسط استان مهیا شده‌است که به صورت پستی، به لیست برگزیدگان تا پایان دهه فجر بصورت پستی ارسال می‌شود. وی گفت: برای ارسال عکس و فیلم و عکس و تصاویر منتخب؛ مردم می‌توانند برای شرکت در پویش سرود افتخار عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند و هر روز به ۱۰ نفر به قید قرعه هدایایی ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند و جهت ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سردر خانه‌ها نیز می‌توانند عدد ۲ را به سرشماره اعلام شده ارسال کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها