به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج آسان؛

۴۳۲ سری جهیزیه برای زوج های جوان هرمزگان آماده شده است



قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۳۳ هزارجهیزیه در سال جاری به زوج‌های جوان کم برخوردار زیر پوشش این نهاد اهدا شده است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «مصطفی خاکسار»، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارشنبه شب در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب، گفت: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) توانایی ارائه ۱۲۰ خدمت  به مدد جویان در سطح کشور را دارد. وی ادامه داد:این نهاد خدمات در همه حوزه‌ها به ویژه خدماتی که منجر به کسب روزی حلال و زندگی آبرومند شده را به عنوان جهاد مقدس می‌ داند و در این میان همه خدمات برای ایجاد شغل،ایجاد مسکن  و زندگی خوب برای مدد جویان اهمیت ویژه ای قائل است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: صحنه‌ای که امروز شاهد هستیم همکاری اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران بوده که از ابتدای سال در حوزه تأمین جهیزیه زوج‌های جوان در قالب ۳۳ هزار سری تحقق یافته و قصد داریم تا پایان سال تعداد ۵۰ هزار عدد به آن اضافه شود. خاکسارخاطر نشان کرد: در همین راستا در سال جاری ۳۰۰ هزار شغل هدف‌گذاری شده که تا به امروز به ۲۳۰ هزار هدف دست‌ یافته‌ایم و در سال آینده ۵۰۰ هزار شغل با همکاری دولت در دستور کار آورده است.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارداشت: در عمر چهار ساله دولت سیزدهم مسوولیت ساخت سالانه ۹۰ هزار مسکن را به عهده  کمیته امداد برعهده گرفته‌ است. خاکسار یادآور شد: تمام کارهای خیر به سرانجام نمی‌رسید مگر با حضور خیرانی که احساس مسوولیت دینی دارند ، امروز ۵۰ درصد از هزینه‌های تأمین جهیزیه را خیران برعهده دارند و اگر این مسوولیت نبود برای تأمین هزینه‌ها موفق نبودیم.

«جلیل تراهی»، مدیرکل کمیته امداد امام(ره)هرمزگان هم گفت: یکی از برنامه های مهم این نهاد برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین زوج های جوان است که درهمین راستا در استان ۴۳۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مهیا شده که امروز به نمایندگی ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مینابی اهداشد. تراهی افزود: این هدایا شامل پنج قلم جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون،اجاق گاز، لباس شویی و جارو برقی به ارزش ریال ۲۰ میلیارد ریال می باشد.
 

باحضور قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور ، مدیر کل امداد استان ، عملیات احداث و کلنگ زنی مجتمع مسکونی ۱۰ واحدی جواد الائمه روستای حاجی خادمی میناب آغاز شد.

دهیار این روستا گفت: این مجتمع مسکونی در زمینی با مساحت ۴۵۵ متر توسط مرکز نیکوکاری جوادالائمه روستای حاجی خادمی و خیران منطقه ظرف ۲ سال احداث می شود . حجت‌الاسلام  سهراب کریمی افزود : این واحدهای مسکونی به خانواده‌های نیازمند دارای شرایط ، بدون مسکن ، اولویت با زوج های جوان و خانواده های ایتام به مدت ۲ سال رایگان به آنها واگذار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها