فرماندار شهرستان بندرعباس:

کمبودی در واکسن کرونا نداریم



فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: باید با کمک رسانه افراد جامعه را ترغیب کنیم تا هرچه سریع‌تر واکسن بزنند. در حال حاضر بیشترین آسیب‌های سویه جدید شامل کودکان می‌شود، به دلیل اینکه والدین و بزرگسالانی که با آنها در ارتباطند ناقل هستند.

   

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری گفت: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی و میزان نامطلوب واکسیناسیون کرونا در شهرستان در رده سنی کودکان و بزرگسالان، احتمال بروز وضعیتی غیر قابل پیش بینی و حاد بسیار محتمل است.

وی با اشاره به اینکه اکنون سرعت تزریق واکسن بیشتر شده ولی تبلیغات منفی وجود دارد در حالیکه با هر تزریق واکسن، بدن ایمنی پیدا می‌کند و از همه‌گیری پیشگیری می‌شود، عنوان کرد: همه ما باید در جهت پیشگیری از شیوع اُمیکرون تلاش کنیم، نگرانی‌هایی از عادی انگاری جامعه مبنی بر اینکه سویه جدید منجر به فوت نمی شود، ایجاد شده که همین عامل باعث شده اکنون بیمارستان‌ ها مملو از بیمار شود.

وی ادامه داد: همه وظیفه داریم که سلامت و ایمنی جامعه را تامین کنیم. همه دستگاه‌ها باید مثل زمانی که سویه دلتا شیوع پیدا کرده بود، پای کار باشند، در حال حاضر هیچ کمبودی در واکسن نداریم و واکسن‌های تولید داخل هم مورد پذیرش عموم جامعه قرار گرفته و ایمنی بالاتری هم دارد.

فرماندار شهرستان بندرعباس اظهار کرد: باید با کمک رسانه افراد جامعه را ترغیب کنیم تا هرچه سریع‌تر واکسن بزنند. در حال حاضر بیشترین آسیب‌های سویه جدید شامل کودکان می‌شود، به دلیل اینکه والدین و بزرگسالانی که با آنها در ارتباطند ناقل هستند.

کناری در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید بدانند خسارت‌های مالی قابل جبران است اما خسارت‌های جانی غیر قابل جبران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها