200 تن سیب درختی در سردخانه‌های استان هرمزگان ذخیره شد



مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی خلیج فارس از ذخیره‌سازی حدود 200 تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید استان هرمزگان خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل،  سجاد مهدیانفر درحاشیه بازدید از سردخانه های طرف قرارداد این اتحادیه اظهار کرد: برای تنظیم بازار میوه شب عید استان هرمزگان تاکنون 200 تن سیب به استان حمل و در دو واحد سردخانه ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد، افزود: سیب و پرتقال مازاد بر نیاز داخل در درسترس است به طوریکه در صورت نوسان قیمت ذخایر را وارد بازار می شود.

 مهدیانفر تصریح کرد: 1200 تن میوه ایام پایانی سال از باکیفیت ترین محصولات بازار  شامل 600 تن سیب و 600 تن پرتقال برای عرضه در شب عید امسال در نظر گرفته شد که در حال ذخیره سازی است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی هرمزگان، افزود: پرتقال تامین شده نیز بزودی به استان حمل و در سردخانه‌های تعیین شده ذخیره سازی می‌شود.

وی با اشاره به زمان توزیع و قیمت میوه شب عید گفت: توزیع میوه های شب عید بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان انجام و از طریق مراکز توزیع تعاون روستایی با شیبی ملایم تا ایام بعد از تعطیلات در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها