اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف/ ۱۷۵ دستگاه موتور شارژی در کیش توقیف شد



 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در هفت روز نخست اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف ۱۷۵دستگاه موتورشارژی در این جزیره توقیف شد.

 

به گزارش صبح ساحل،  سرهنگ مهدی توانگر با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار کرد: باتوجه به افزایش تصادفات به علت بی احتیاطی موتورسواران، ترددهای غیرمجاز، ایجاد ناامنی ترافیکی، نارضایتی های مردم از روند رانندگی و عدم رعایت قوانین توسط راکبان موتورهای شارژی طرح برخورد از اول اسفندماه بصورت ویژه در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای طرح حفظ فرهنگ ترافیک و آرامش مردم و گردشگران در کیش است افزود: با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی، عدم دقت در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، دارای اضافه سرنشین، تردد در مسیرهای اصلی شهر که باعث بروز حوادث خطرناک خواهند شد همچنان برخورد می شود.

رییس پلیسی راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: بیش از ۹۰درصد موتورها به علت عدم استفاده راکبان از کلاه ایمنی توقیف شده است و این طرح به منظور کاهش تصادفات این وسیله نقلیه ادامه دارد.

توانگر با معرفی سامانه ۱۲۰ برای دریافت گزارشات ترافیکی به مردم عزیز گفت: هرجای جزیره تخلفات ترافیکی مشاهده می شود از طریق این سامانه اعلام تا برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی نقش مردم در حفظ فرهنگ ترافیک جزیره کیش را بسیار مهم اعلام و درخواست کرد همه با ایفای نقش موثرو رعایت قوانین لازم برای حفظ این برند کیش تلاش کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها