دستگيری آدم‌ربا و رهايی گروگان‌ها در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان از رهایی موفقیت آمیز گروگان و دستگیری یکی از آدم ربایان با اشرافیت بالای اطلاعاتی پلیس استان خبرداد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع آدم ربايي دو نفر مرد در حوزه استحفاظي شهرستان رودان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان و شهرستان رودان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان جنايي پليس آگاهي استان با انجام تحقيقات گسترده و استفاده از روش هاي علمي و اطلاعاتي سرانجام هويت متهمين اهل و ساکن سيستان بلوچستان را شناسايي و اکيپي از کارآگاهان پليس آگاهي رودان طي هفت مرحله جهت دستگيري متهمان و رهايي افراد ربوده شده به استانهاي کرمان و سيستان و بلوچستان اعزام که سرانجام احدي از متهمين طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگير شد.
فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با توجه به اينکه سکونت دو نفر متهمين ديگر در نقطه ي صفر مرزي ايران و پاکستان بود به طرف خاک پاکستان متواري و گروگانها را با خود به آن طرف مرز انتقال داده بودند.
سردار جعفری تصریح کرد: طي برگزاري دو جلسه با سران قبايل و ريش سفيدان منطقه ي مذکور و رايزني هاي انجام شده سران قبايل متعهد به آزادي و تحويل دو نفر ربوده شده گرديدند که سرانجام روز گذشته هردو نفر ربوده شده صحيح و سالم آزاد و تحويل خانواده آنان شدند.
این مقام انتظامی علت آدم ربایی را اختلاف حساب مالی عنوان نموده و از شهروندان درخواست کرد تا پس از مشاهده هر گونه موارد مشکوک سريعا مراتب به پليس اطلاع رساني و همچنين خانواده ها کنترل و اشرافيت لازم را بر احوالات فرزندان خود داشته باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها