۳۵۰ نفر در روستای کلات بندرلنگه هرمزگان از آب آشامیدنی بهره مند شدند



مدیر امور آب و فاضلاب بندرلنگه گفت: طرح آبرسانی به روستای کلات بخش شیبکوه با مشارکت سپاه پاسداران به پایان رسیده و جمعیت ۳۵۰ نفری این منطقه از آب آشامیدنی بهره مند شدند.

       

به گزارش صبح ساحل، علی محمودی روز جمعه در مراسم آبرسانی به روستای کلات بندرلنگه در تشریح جزئیات این طرح افزود: برای بهره مندی مردم این روستا حدود ۹ کیلومتر خط انتقال، بیش از ۲ کیلومتر شبکه توزیع، ۲ مخزن با حجم ۶۰ متر مکعب و یک ایستگاه بین راهی احداث شده است.
وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی  ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد که با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 
مدیر امور آب و فاضلاب بندرلنگه با بیان اینکه مشارکت سپاه در طرح‌های آبرسانی موجب سرعت بخشی در اجرای طرح‌ها شده است، ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک بتوان جمعیت بیشتری از این شهرستان را از نعمت آب پایدار بهره مند کرد.
 این مراسم با حضور مرادزاده فرمانداربندرلنگه، سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیری جانشین سپاه امام سجاد و جمعی از فرماندهان سپاه و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها