دستگیری ۱۶ سارق در طرح نوروزی پلیس کیش



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ۱۶ سارق در این جزیره در طرح نوروزی پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

  

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز دوشنبه در یک گفت گوی خبری، با اشاره به اجرای طرح‌های تخصصی پلیس از اول اسفند پارسال، اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند با حضور تیم‌های تخصصی برای تقویت امنیت، آرامش ساکنان و گردشگران با استقرار ۱۴ ایستگاه پلیس در سواحل و مراکز شلوغ گردشگری آغاز شد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۵ واحد گشت آشکار و نامحسوس، افزود: از آغاز اجرای طرح نوروزی، پلیس وظیفه تامین امنیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مسافران و ساکنان جزیره کیش را برعهده داشته است.
سرهنگ جمالی اضافه کرد: در طول تعطیلات نوروزی بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و بیش از ۱۵ هزار خودرو وارد جزیره کیش شده اند.
وی گفت: میزبانی اولیه مسافران و گردشگران نوروزی با نیروهای پلیس فرودگاه و پایگاه دریابانی در مبادی ورودی به همراه سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بوده است.
فرمانده انتظامی کیش افزود: با برپایی چهار ایستگاه نوروزی در اسکله تفریحی، اسکله مرجان، کشتی یونانی و بندرگاه تجاری به مسافران راهنمایی‌های اولیه و نکات ضروری ارائه می‌شود.
سرهنگ جمالی افزود: در هفته اول امسال بیش از ۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار که یک هزار و ۸۷۷ تماس مردمی از سوی کارشناسان پلیس پاسخ داده و ۵۴۷ فقره تماس نیز به واحدهای انتظامی پلیس برای خدمت رسانی ابلاغ شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها