سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مطالبه‌های مردم فین در زمینه ارتقای بخش به شهرستان، پیگیری و دنبال می‌شود



سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه فین ظرفیت‌های مهمی در بخش های مختلف برای توسعه دارد، گفت: سرمایه گذاری برای تحول بخش کشاورزی و معادن در این منطقه تاریخی ضروری است.

به گزارش صبح ساحل، «احسان کامرانی»، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روز پنجشنبه در دیدار با معمتدان، بزرگان و مسئولان محلی بخش فین، گفت: فین به عنوان یک باغ شهر ظرفیت‌های بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است. وی بیان داشت: کشاورزی بخش فین شاخص مهمی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند این بخش را متحول کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بازسازی و توسعه نخیلات فین برای رونق اقتصادی آن موضوع مهمی که نیازمند پیگیری است. کامرانی با اشاره به ظرفیت های معدنی فین نیز، تصریح کرد: بخش فین ظرفیت‌های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش در کنار بخش کشاورزی زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می کند.

وی اظهار داشت: معادن فعال در بخش فین ضروری است از محل مسوولیت های اجتماعی به توسعه این بخش با تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف کمک کنند و این مهم مطالبه مردم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری فین و دهیاری های بخش برای سرعت بخشیدن به توسعه شهر و روستاها امری ضروری است. کامرانی با اشاره به درخواست های مردم فین در بخش های مختلف، افزود: مطالبه‌های مردم فین در زمینه ارتقای بخش به شهرستان، بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی، رفع مشکلات اراضی مردم با منابع طبیعی، توسعه نخیلات، مشکلات آب شرب و مسوولیت اجتماعی معادن پیگیری و دنبال می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: برای سرعت بخشی در رفع مشکلات مردم بخش فین به زودی بازدید میدانی از این بخش در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها